Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Opatentowana przez Archoil technologia smarowania bazująca na nanoboranie potasu znacząco redukuje tarcie operacyjne chroniąc sprzęt przed zużyciem, wydłuża okres eksploatacji i zmniejsza zużycia energii.

AR9100 Nanoborate redukuje tarcie do współczynnika COF rzędu 0,037 czyli dwukrotnie lepiej od współczynnika tarcia wykorzystywanych powszechnie związków “mikro boru” i dodatków smarnych opartych na cynku, fosforze i innych.

AR9100 kilkukrotnie przewyższa dodatki “mikro boru” i tradycyjne technologie chemiczne olejów smarowych w testach smarności i nośności Falex Pin & Vee Block osiągając wyniki rzędu 4000 lbs.

AR9100 dodany do oleju za pomocą estrów bezpiecznie i skutecznie usuwa wszelkie depozyty umożliwiając nanoboranom tworzenie silnych wiązań na powierzchni chronionego metalu. Estry dodatkowo potęgują osiągi środków smarnych. Tarcie zostaje zmniejszone nawet o 60-80% a zużycie obniżone nawet o 90%. AR9100 niekwestionowanie przewyższa wszelkie najsurowsze wymogi stawiane dzisiejszym systemom smarowania. Wyjątkowe osiągnięcia AR9100 w zakresie redukcji tarcia przynoszą wymierne korzyści w postaci wysoce oczekiwanych oszczędności na kosztach energii i paliw. AR9100 obniża ilość energii potrzebną do działania urządzeń.

AR9100 obniża poziom hałasu silnika oraz redukuje jego wibracje. Stosowany jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6900 (P lub D) MAX w paliwie, zauważalnie podwyższa wydajność i osiągi, umożliwia znaczące wydłużenie bezpiecznego przebiegu pomiędzy wymianami oleju silnikowego oraz utrzymanie w idealnej kondycji i czystości silnika (nawet z bezpośrednim wtryskiem paliwa) i systemu kontroli emisji (włącznie z filtrami DPF).

AR9100 nie zawiera: siarki, fosforu, cynku, magnezu ani wapnia charakterystycznych dla olejów o podwyższonym poziomie popiołów odkładających się na urządzeniach systemu kontroli emisji spalin i w kosztownych filtrach cząstek stałych (DPF) zakłócając poprawność i skuteczność ich działania a także skracając okres bezawaryjnego funkcjonowania.

Butelka 200ml wystarcza nawet na 5,6 litrów oleju silnikowego lub na 2,5 litra oleju przekładniowego a w przypadku samochodów o mniejszych pojemnościach istnieje możliwość wykorzystania jednej butelki 200ml do silnika i skrzyni biegów.

AR9100 w proporcji 3,5% (35ml na 1L oleju) dostarcza aż ponad 1100ppm nano boru do oleju silnikowego a w proporcji 10% w oleju przekładniowym aż ponad 3300ppm nano boru – to wielokrotnie więcej niż oferuje jakikolwiek olej (nawet klasy racing/motorsport) dostępny w sprzedaży w postaci znacznie mniej skutecznego mikro boru!

Pojemność: 500 ml

 

AR9100_200ml-Front.png

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl


Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...