Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

E91 318i N43B20A wymiana sprzęgła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. 
Samochód E91 2008 rok N43B20A

przebieg 206500 km i zdecydowałem się na wymianę sprzęgła. 
Kupiłem nowy komplet Valeo razem z dwumasem. 
Po demontażu skrzyni i sprzęgła się okazało:

fabryczny dwumas ŁUK z luzem około +/-15 mm

Nowy dwumas +/-3 mm. 
No jak widać na zdjęciach jest różnica. 
Komplet Valeo w ogóle inna konstrukcja. Ale dobrze że kupiłem cały komplet i udało się wszystko dopasować. 
 

P.S. jeździłem i nie słyszałem żadnych objaw zepsutego dwumasa. Wymieniłem sprzęgło bo łapało już na końcu i ciężko było cofać. 
 

Koszt naprawy 

komplet sprzęgła Valeo 2100 zł

poduszki skrzyni biegów 70 zł

simmering wału korbowego 80 zł

robocizna 800 zł
 

Dalej zdjęcia. 

 

 

C2D2DB8D-221F-4264-8E72-D7F020A290D3.jpeg

E974BC04-85B3-4465-919D-262F860EE968.jpeg

3759C9C5-B7EB-44F1-9917-35FAC59E6545.jpeg

IMG_6716.jpeg

IMG_6717.jpeg

IMG_6732.jpeg

Edytowane przez Ingenieur
  • Lubię to! 1

BMW 520iA E34 M50B20TU 1994  5HP-18
BMW 318I    E91  N43B20A   2007  GS6-17BG

  • Ingenieur zmienił(a) tytuł na E91 318i N43B20A wymiana sprzęgła

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...