Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

Naprawa "nieszczelnych" felg

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Nie wiedziałem gdzie dodać temat dlatego startuje w dyskusji ogólnej. 

Problem jest taki że mam alufelgi które są nieszczelne. Przyczyną jest łuszczącą się farba bądź też sama korozja aluminium, akurat w miejscu gdzie opona przylega do felgi. Kolo trzyma powietrze przez kilkadziesiąt godzin a później trzeba dopompować. 

Przyczyną nieznana, ja podejrzewam że smar użyty przez wulkanizatora wszedł w jakaś dziwna reakcje z felgą. Ale nie wiem. Nie znam się. 

Pytanie czy wystarczy to miejsce wyszlifować/ wypolerować do zdrowego aluminium? Czy trzeba je jeszcze polakierować? 

Jeśli tak to czym najlepiej? Jaki grunt? Lakier?

Z góry dzięki za odpowiedzi 🙂

Opublikowano

Jaki profil opony ? Jak profil 35-40 to musisz mieć idealny rancik 😆 ten na feldze jak i nie poszarpany rant wewnętrzny opony.przy niskim profilu rant tak idealnie nie "dociska"

Zdejmujesz opony i papier wodny 600 potem 800-1000 i na gładko ,ale wydaje mi się że po prostu za mało smaru mógł na rant dać ,albo dał tylko na felgę a na oponę nie ,do tego purchle farby i taki masz efekt że powietrze znika ,chyba że masz ranty wewnętrzne opony od zdejmowania nieumiejętnego poszarpane. 

Najlepiej chodź trochę przeszlifować papierem rant i jak będzie zakładał opony to dużo smaru na rant felgi i opony ,nie ma prawa uchodzić. 

• Administrator
Opublikowano

Psiknij jakąś pianką i zobacz w którym miejscu bąbelkuje. Niektóre felgi aluminiowe mają tendencję do mocnego utleniania się (robią się pęcherze), przez co płaszczyzna nie jest idealnie gładka i powietrze ma gdzie uciekać.

• Lubię to! 1

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Opublikowano