Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Ciśnienie oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam przychodzę do was z pytaniem odnośnie błędu który mi wyskakuje-czerwona lampa alladyna.

Blad na kontrolce to CC-ID 212 Engine Oil Pressure, Stop Engine,najczęściej się pojawia po przejechaniu 20-30 km.Po wyłączeniu i włączeniu samochodu oraz odczekaniu błąd znika 

Co może być do wymiany pompa oleju czujnik w jaki sposób sobie z tym poradzic jakich kosztów mogę się spodziewać?

Czy ma to wpływ na moją nierówna pracę silnika? Brak mocy wahanie obrotów od 0,6-1,0 1/min x 1000.

Samochód to BMW E87 2.0 benzyna 2010r  90 KW 122 KM

IMG_5015.thumb.jpeg.a843907930d1ab5313e5130ff2cc6770.jpeg


Opublikowano

Kiedy ostatni raz ktoś zaglądał do rozrządu?..

-E21🖤E30🖤E36🖤E46🖤E90🖤-

Opublikowano (edytowane)

To nie czujnik ,na ciepłym brak ciśnienia ,paneweczka albo góra silnika przytarta ,chodzi mi o wałki 

Długo już jeździsz tym samochodem ? 

Jest jeszcze jedna szansa że to nie panewka lub góra silnika 

Sprawdź podstawę filtra oleju ,odkręć ją tam masz zawór oleju ,mogło coś pod niego podejść ,też zdarzają się takie przypadki w tych r4 ,lub pękł tobie ślizg łańcucha rozrządu i przytyka smog olejowy. 

Edytowane przez pioteror13
  • Administrator
Opublikowano

Obstawiam słabą kompresję

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Opublikowano
W dniu 8.07.2024 o 11:55, Dejwido napisał(a):

Kiedy ostatni raz ktoś zaglądał do rozrządu?..

Rozrząd był wymieniany przy 160 k kilometrów najechane mam 190 k kilometrów

 

W dniu 8.07.2024 o 12:26, pioteror13 napisał(a):

To nie czujnik ,na ciepłym brak ciśnienia ,paneweczka albo góra silnika przytarta ,chodzi mi o wałki 

Długo już jeździsz tym samochodem ? 

Jest jeszcze jedna szansa że to nie panewka lub góra silnika 

Sprawdź podstawę filtra oleju ,odkręć ją tam masz zawór oleju ,mogło coś pod niego podejść ,też zdarzają się takie przypadki w tych r4 ,lub pękł tobie ślizg łańcucha rozrządu i przytyka smog olejowy. 

Jak pisałem wyżej rozrząd był robiony 30 tysięcy kilometrów temu wiec raczej wykluczam taką opcję

 

W dniu 8.07.2024 o 12:36, 90210 napisał(a):

Jak pisałem wyżej rozrząd był robiony 30 tysięcy kilometrów temu wiec raczej wykluczam taką opcję

Jezdżę od 2021 r

Opublikowano

Co ile wymieniasz olej?

Dobra to albo ślizg z łańcucha przytkał smog lub przytkało zawór oleju w podstawie filtra. 

 

Jak ktoś robił ci rozrząd to robił na oryginale ? Wymienił też ślizgi czy tylko łańcuch ? 

Opublikowano

Najczęściej to właśnie niskie ciśnienie oleju występuje, gdy prowadnice łańcucha są popękane i blokują pobieranie oleju przez smoka dlatego pytałem o rozrząd. Może to być coś głupiego, jak np. napinacz łańcucha.

-E21🖤E30🖤E36🖤E46🖤E90🖤-

Opublikowano
23 minuty temu, pioteror13 napisał(a):

Co ile wymieniasz olej?

Dobra to albo ślizg z łańcucha przytkał smog lub przytkało zawór oleju w podstawie filtra. 

 

Jak ktoś robił ci rozrząd to robił na oryginale ? Wymienił też ślizgi czy tylko łańcuch ? 

Wymieniam co rok lub po przejeździe 10k km  olej najlepszej marki, wymienił mi caly zestaw rozrządu

Opublikowano

No dobra to trzeba zacząć od zdjęcia podstawy filtra i zajrzeć na zawór oleju i zdjąć miskę zajrzeć na smog ,jak na nim nic nie będzie to od razu zajrzeć na panewki 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...