Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Problem po rozładowaniu akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.  Pacjent E92 330xd. Auto stało ponad 2 miesiące nieodpalane i akumulator padł całkowicie. Po naładowaniu wyskoczyło trochę błędów. Większość zniknęła natomiast został problem taki że auto gaśnie po 30 sekundach od odpalenia. jak zgaśnie to nie można go odpalić od razu. Trzeba wyłączyć i włączyć zapłon i odpala bez problemu. Gaśnie jednak zawsze po 30 sekundach. Błąd jaki pokazuje to błąd związany z czujnikiem filtra paliwa. NIgdy z tym problemu nie było. Ktoś wspomniał że to może być kwestia rozkodowania immobilizera. Proszę o info co to może być. Może jest ktoś z Torunia lub okolic kto może pomóc. Autem nie da się nigdzie pojechać w takim stanie.


Opublikowano

Zrób od nowa synchronizację CAS-DME

Na 90% to jest przyczyną. 

 

Opublikowano

Ok. Czyli ktoś z oprogramowaniem potrzebny 😞

  • Administrator
Opublikowano

Tak, chyba, że masz BimmerTool na telefon i kabel 🙂 

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Opublikowano (edytowane)

Mam IPhone. Bimmer tool nie dostępny. Mam icar z ktorym

łączę się przez BT. Czy jeśli wykupie pełną wersję bimmer tool to da się to ogarnąć ?

Edytowane przez Andrewbest
  • Administrator
Opublikowano

W bimmertool można wykonywać synchronizację EWS/Cas

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Opublikowano

A czy orientujesz się czy można to zrobić TEXą. Szukałem bo mam dostęp ale synchronizacji nie widzę. Jedynie reset CAS

 

jeszcze mam dostęp do thinkdiag- thinktool, nie wiem czy tym się coś ogarnie.

 

Opublikowano

Zrób i sam reset cas ,też może pomóc chociaz nie wiem 

Jak masz thinkdiag w pełni odblokowany to powinieneś mieć tą opcję ale nie jestem pewien ,bo w launchu x431 jest full odblokowane wszystko. 

Opublikowano

Wykupiłem bummer tool ale tam nic nie ma . W CAS jest tylko odczyt vin. Jakaś bieda 

 

Czy jest różnica czy jestem podpięty na kablu czy po BT?

  • Administrator
Opublikowano

Ja podpinam kablem w E60 i mam synchronizację w CAS. Spróbuj kablem i zobacz czy dobrze ustawiłeś połączenie.

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Opublikowano

Co znaczy czy dobrze ustawiłem połączenie ? 

Opublikowano

Majac Thinkdiaga powinna byc opcja synchro w fukncjach serwisowych/specjalnych

Potrzebujesz pliki tuningowe? Stage 1 / EGR Off / DPF Off / AdBlue OFF / inne?

https://ecufilesperformance.nl

Opublikowano

Co znaczy czy dobrze ustawiłem połączenie ? Czy moglbym

poprosic o printscrean z ustawień połączenia w bimmer tool? 

 

Synchronizacja zrobiona. Nic nie pomogło. Dalej gaśnie po około 30 sekundach. Jutro wymienię filt paliwa i zobaczymy  co dalej. 

Opublikowano

Jak tyle tobie działa to nie CAS.

Odpalaleś go kilka razy żeby złapał temperaturę ? 

Masz EGR czy zaślepiony? 

Jakieś błędy wywala ? 

  • Lubię to! 1
  • Administrator
Opublikowano

Diagnostyka. Jakie błędy się wyświetlają? Usuń wszystkie, odpal i jak zgasnie sprawdz jakie się pojawiły. Przyczyn może być wiele. Obstawiam, że któryś z modułów jest uszkodzony.

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Opublikowano

Synchronizacja CAS zrobiona , filtr paliwa wymieniony. Coś jest ze sterowaniem pompą paliwa. Jeśli dobrze to rozkminiam to do odpalenia podaje  większą dawkę przepływu czyli 120l. Później pompka zwalnia i podaje 60l. Tak pokazuje komp. Tyle że jak ma się przełączyć na mniejszy przepływ to odcina zasilanie. Czy to może być sterownik pompy paliwa ? 

 

Pokazuje błąd pompy paliwa i coś o niskim ciśnieniu na listwie 

Opublikowano (edytowane)

M57 nie robię bo już za stare ale w n47 i n47 jak robię to takie coś oznacza kilka tysięcy złotych 😅 czyli pompa opiłkująca do wymiany ,wtryski ,czyszczenie listwy ,wymiana zaworu listwy 

 

Wydaje mi się że u ciebie przyczyną jest zawór ciśnienia paliwa znajdujący się z tyłu pompy wysokiego ciśnienia,pierwsze co bym wymienił.🤔

Edytowane przez pioteror13

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...