Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

SPRAWDZENIE OLEJU W SILNIKU N52 USA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam pytanko ponieważ mam silnik N52 jak wiadomo niema bagnetu auto z USA chłodnica uszkodzona itd Jest jakaś opcja sprawdzenia poziomu oleju bez odpalania silnika? ISTA lub czymś innym ? Za każdą pomoc będę wdzięczny 🙂


Opublikowano

Poziom czyta tobie z czujnika a czujnik pokazuje stan jeśli olej rozgrzeje się do odpowiedniej temperatury,więc nie sprawdzisz ,chyba że masz idrive wtedy w komputerze pokładowym na zapłonie sprawdź ale pokaże tylko czy stan jest ok czy nie ,dokładnie ci nie pokaże na wirtualnej miarce ile jest. 

Opublikowano

Tyle to ja wiem ,że trzeba odpalić i zeby sie rozgrzał , ale jak auto ma uszkodzoną chłodnice i się płyn leje to raczej nie bede silnika gotował 😄 A na zapłonie jak sprawdzam w idrive to pokazuje zebym odpalił silnik bo na zgaszonym nie pokaże , wiem bo miałem też tak samo w E60. Dlatego myślałem ,że da sie jakos sprawdzić ISTA , bo wiem ,że niektóre moduły się da zrobić jakąś diagnoze czy tam sprawdzić pracę. Może wypowie się ktoś kto tam ogarnia te programy? 🙂

Opublikowano
16 minut temu, McDywan napisał(a):

Tyle to ja wiem ,że trzeba odpalić i zeby sie rozgrzał , ale jak auto ma uszkodzoną chłodnice i się płyn leje to raczej nie bede silnika gotował 😄 A na zapłonie jak sprawdzam w idrive to pokazuje zebym odpalił silnik bo na zgaszonym nie pokaże , wiem bo miałem też tak samo w E60. Dlatego myślałem ,że da sie jakos sprawdzić ISTA , bo wiem ,że niektóre moduły się da zrobić jakąś diagnoze czy tam sprawdzić pracę. Może wypowie się ktoś kto tam ogarnia te programy? 🙂

Najprościej w tej sytuacji to chyba spuścić olej i zobaczyć ile jest.

Opublikowano

Nie sprawdzisz bez odpalania istą.

Kup na szrocie chłodnicę za 100-200zl i nie ma problemu z resztą te czujniki często źle wskazują ,te silniki to znam jak własną kieszeń ,rozbieram to do najdrobniejszej części.

Wcześniej jak go na palcu w USA odpalali uszkodzonego co często się zdarza to najlepiej od razu kamerą zobaczyć gładzie cylindrów.

Jak już nie wymieniasz tej chłodnicy to spuść olej i tyle.

 

Opublikowano

No chyba spuszcze olej , na razie dolalem bo mialem 5w40 z 0,6l , błedu nie wali zadnego o malym stanie oleju wiec raczej olej jest . A auto na razie i tak nie bedzie jezdzone jedynie gdzies wjechac na lawete i przejechac z miejsca na miejsce wiec na 1-2 minuty to sie nic nie stanie bez tego plynu chlodniczego 😛

Opublikowano

Na minutę czy dwie to nic ,ale często w USA jak był ładowany i odpalany to tam nie patrzą na minuty 🙃 dlatego lepiej od razu sobie sprawdzić gładzie cylindrów a przy okazji dise czy klapka nie lata na ośce bo jak się urwie to często jest po głowicy i nieraz i po tłoku.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...