Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Wymiana wtryskiwaczy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem prawdopodobnie padły mi wtryskiwacze. Auto nierówno pracuje mruga check. Koszt nowych to ok 10tys przeraża mnie ta kwota mechanik odradza używanych. Jak to z nimi jest ktoś zakładał używki? Opłaca się? 


  • Administrator
Opublikowano

Napisz jaki silnik.

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Opublikowano

N53 masz ? 

Jak taka kwota to podejrzewam że tak ,używane to loteria , nieopłacalne to w ogóle. 

Opublikowano

Zanim wydasz 10k oddaj wtryskiwacze na sprawdzenie. Rownie dobrze zregeneruj swoje.

Jaki masz przebieg ze podejrzewasz wtryskiwacze?

Potrzebujesz pliki tuningowe? Stage 1 / EGR Off / DPF Off / AdBlue OFF / inne?

https://ecufilesperformance.nl

Opublikowano

Silnik to n43 E92 08r przebieg 340kkm gość mi dziś powiedział że z tym przebiegiem musiała mieć wymieniane 2-3 razy wtryski. Napisał 9200zl z wymianą. Czytam na innych forach i niby niektórzy sami sobie wymieniają jeden i to używany on twierdzi że to pomoże na pół roku. Sam nie wiem co robić... Dodam że podczas ostatniej jazdy strasznie śmierdziało paliwem w aucie i spod maski.

Opublikowano
54 minuty temu, Ke92ny napisał(a):

Silnik to n43 E92 08r przebieg 340kkm gość mi dziś powiedział że z tym przebiegiem musiała mieć wymieniane 2-3 razy wtryski. Napisał 9200zl z wymianą. Czytam na innych forach i niby niektórzy sami sobie wymieniają jeden i to używany on twierdzi że to pomoże na pół roku. Sam nie wiem co robić... Dodam że podczas ostatniej jazdy strasznie śmierdziało paliwem w aucie i spod maski.

 

Regeneracja nie wchodzi w grę ,nie ma dobrego zakładu który by to zrobił a to ze względu na ich budowę, więc możesz kupić używkę ale to loteria i na chwilę. 

Pierwsze co trzeba je wyjąć j oddać na stół probierczy na sprawdzenie. 

Ogólnie n43 i n53 mają problem z tymi wtryskami ,są strasznie awaryjne i szybko się zużywają przez złą konstrukcję.

Jak nie chcesz pakować kasy to wymień na używki i do sprzedania i nigdy nic nie kupuj z n43 i n53😃

  • Lubię to! 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak pisali wyżej to są wtryski które się nie nadają do regeneracji bo mają obudowę spawaną laserem. Jedynie co można zrobić to spróbować wypłukać płynem do czyszczenia. Tak i zrobiłem. Wysłałem do Bosch serwisu. 126 zł brutto za sztukę. nie pomogło.  

 

Jest w Polsce jedyna firma która proponuje regenerację takich wtrysków, czyli rozbiór czyszczenie, wymiana elementów i spawanie obudowy laserem. Dzwoniłem do nich - cena 1000 zł za sztukę i gwarancja 6 miesięcy jeśli dobrze pamiętam.

 

W swoim silniku n43 już wymieniłem wtryski. Nowe kosztują około 500 euro za sztukę. Udało się kupić sprawne używki po 500 zł.

 

W dniu 14.12.2024 o 13:06, Ke92ny napisał(a):

Silnik to n43 E92 08r przebieg 340kkm gość mi dziś powiedział że z tym przebiegiem musiała mieć wymieniane 2-3 razy wtryski. Napisał 9200zl z wymianą. Czytam na innych forach i niby niektórzy sami sobie wymieniają jeden i to używany on twierdzi że to pomoże na pół roku. Sam nie wiem co robić... Dodam że podczas ostatniej jazdy strasznie śmierdziało paliwem w aucie i spod maski.

ja miałem takie same objawy, jedynie co to zapalił się check engine i strasznie dymiła, śmierdziało benzyną. i w takim momencie padło mi 3 z 4 wtrysków. nie ryzykowałem tak jechać dalej, laweta dowiozła do parkingu a tam sam wymieniłem wtryski, świece i cewki.

 

wtryski da się wymienić samemu, jedynie co może być problem przy zakładaniu teflonowego o-ringu na wtrysk.

 

 

BMW 520iA E34 M50B20TU 1994  5HP-18
BMW 318I    E91  N43B20A   2007  GS6-17BG

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Gdzieś czytalem ze wtryski z indexen 11 byly juz jakos  poprawione,

Czy moze ktos z Was to potwierdzic?

Od ktorego roku one byly prodykowane?

Czy macie jakies doświadczenie ze one juz nie byly tak awaryjne?

Opublikowano
6 godzin temu, tom63 napisał(a):

Gdzieś czytalem ze wtryski z indexen 11 byly juz jakos  poprawione,

Czy moze ktos z Was to potwierdzic?

Od ktorego roku one byly prodykowane?

Czy macie jakies doświadczenie ze one juz nie byly tak awaryjne?

Takie cos znalazlem...

Screenshot_20250111_213426_Chrome.jpg

Opublikowano
21 godzin temu, tom63 napisał(a):

Gdzieś czytalem ze wtryski z indexen 11 byly juz jakos  poprawione,

Czy moze ktos z Was to potwierdzic?

Od ktorego roku one byly prodykowane?

Czy macie jakies doświadczenie ze one juz nie byly tak awaryjne?

Są cewki w nich poprawione ale i tak padną tylko trochę dłużej pojeździsz 🙃

Jak poszukasz na forum z za oceanu to ci co jeżdżą bez indeksu 11 czyli na tej pierwszej generacji robią przebiegi po 300 tysięcy,jak widać paliwo innej jakości ,silniki które u nas uważa się za bardzo awaryjne tam też robią duże przebiegi a dlaczego ,raz że lepsze paliwo a po drugie zmieniają olej co 10-15 tysięcy a nie jak u nas wleje co kolwiek i zmieni raz na 20 tysięcy jak się mu przypomni. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...