Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Wymiana stabilizatorow aktywnych DynamicDrive na zwykle.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,
Mam e60 525d LCI  z DynamicDrive , nigdy nic nie robione z tym. Zauwazylem ze co jakiś czas zostawia kropkę w garażu tylny stabilizator, jest lekko upocony.
Patrzac na kwoty regeneracji DynamicDrive, nie uśmiecha mi się tego robić. Auto mam do dojazdów z pkt A do B.
Do odpoczywania mam w domu fajny narożnik 🙂
Dlatego jesli zacznie mocno leciec stabilizator, chcialbym go zastąpić zwykłym i wykodować z systemu Dynamic Drive. zarówno tylni jak i przedni.

Czy ktoś to robił? wystarczy zaślepić wyjścia w rozdzielaczu DynamicDrive? Z tego co wiem to rozdzielacz jest przy prawym przednim kole. Pompa wspomagania moze zostać ta co jest?
Robił już ktoś taką "kastrację" ?
Raz wyjąłem bezpiecznik od DynamicDrive. Wspomaganie kierownicy normalnie działało. ale na zakretach auto przechylalo sie jak solaris na zajezdni :):)

Z góry dzieki za pomoc.


Opublikowano

Jak nie chcesz żeby był to drut to do zmiany pompa wspomagania, wiązka, przewody hydrauliczne,stabilizator ,poduszki i mocowania stabilizatora, maglownica, pompa abs bo inaczej będzie walić błędem DSC , moduł dynamic i active do wyłączenia. To tak w skrócie ale taka wymiana wszystkiego wyjdzie Ciebie drożej niż naprawa dynamic drive. 

Sporo z tym zabawy jest. 

Opublikowano

Nie, mialoby to być najtanszym kosztem, to jest stare auto z dobrym dieselkiem m57 i w pelni zregenerowaną skrzynią 6hp.  zero rdzy ani podwozie ani nadwozie.
Natomiast moze być to drut na zasadzie wymiany stabilizatorow na zwykle + wykodowanie tego. Czy jest to do zrobienia w tych 2 krokach?
Active steering nie mam.

Opublikowano

a bo najczęściej były razem z active steering ,poradników nie znajdziesz bo tego praktycznie nikt nie drutuje ,jak kiedyś się temu przyglądałem to stabilizatory ,mocowanie stabilizatora ,wymiana pompy na zwykłą luk lf , zaślepienie zaworu ,nowe węże wspomagania i wykodowanie ale tego nie robiłem nikomu tylko zawsze oryginał,nie brał bym za takie coś odpowiedzialności.

Opublikowano

U mnie właśnie ktoś wywalił Dynamika i zostawił active stering ale właśnie jak kolega wyżej pisał wali błędem DSC, nie wiem czy pompa ABS była zmieniona, i czy w autach z samym Active stering czasami nie występowała taka samą pompa jeśli ktoś wie byłbym wdzięczny za wyjaśnienie i podanie numeru pompy

 

Opublikowano
35 minut temu, Gubi525 napisał(a):

U mnie właśnie ktoś wywalił Dynamika i zostawił active stering ale właśnie jak kolega wyżej pisał wali błędem DSC, nie wiem czy pompa ABS była zmieniona, i czy w autach z samym Active stering czasami nie występowała taka samą pompa jeśli ktoś wie byłbym wdzięczny za wyjaśnienie i podanie numeru pompy

 

Pompa jest inna do wymiany ,dlatego wali błędem ,numerów to nie podam bo nie pamiętam teraz ,ale wejdź na realoem i będziesz miał numer.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...