Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Kalibracja cięgna turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

W której zakładce znajdę możliwość kalibracji ciegna turba?

U mnie nie ma nastawnika elektronicznego,tylko podciśnienie 3.0sd M57.

Pozdrawiam 


Opublikowano

Już doszedłem gdzie ,co i jak.

Nic nie mogę zrobić (wysterować),bo wskazuje na brak podciśnienia(cięgno nie reaguje),błąd 4530.

Myślałem,że namieszałem w iscie,ale tam nie ma co namieszać.

Węże przyjdą w poniedziałek,wymienię je przy okazji wymiany świec żarowych i sterownika.

Zauważyłem,że jest uszkodzony wąż kolanowy od zaworu egr do  intercoolera(ten na górze) i zaoliwiony jest wentylator.

Zaglądałem do egr - czyściutki,ale kiedy chciałem przetestować go zgosiło mi ,że brak komunikacji z DDE(nie mam pojęcia dla czego-może przwz brak podciśnienia?)

Sprawdziłem jeszcze 

Pozdrawiam.we wskazniku funkcji stanu stan doładowania i wartość zadana to 1020hPa ,a rzeczywista na wolnych obrotach jest identyczna ,ale gdy dodaje gazu to przy 3000 ma 900kPa .

Może się ktoś wypowiedzieć

Dzięki,pozdrawiam.

  • Administrator
Opublikowano

Sprawdź najpierw podciśnienia, węże i zaworki. Może zaworek padł? Lub gruszka się blokuje? Jakie są objawy?

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Opublikowano

Nie wstaje od podłogi,dopiero po 2k zaczyna brać.

Na 1,2,3 biegu idzie,ale dalej to słabo.

Gruszke wymieniłem wcześniej ,bo w mojej był utrącony kruciec od węzyka(używka z allegro,opisana że od 2litrowej),ale wszystko ganoało jeszcze kilka dni temu .

 

Opublikowano

Kup na metry wężyk podciśnienia zbrojony płótnem i wymień wszystkie bo u ciebie jak jest cięgno pneumatyczne to gdzieś się wężyk pewnie rozerwał 

 

Opublikowano

Właśnie na poniedziałek dojedzie 10 metrów.

To wymienie przy okazji z3 świecami i sterownikiem.

Opublikowano

Ewentualnie jak sprawdzić gruszkę?

Opublikowano

Witajcie!!

Odgrzewając kotleta związanego z problemem podciśnienia i jego brakiem na zaworze cięgna turbiny - nastąpił  niesamowity zwrot akcji,ponieważ takiej usterki nawet bym się nie spodzieqał.

Wyobrazcie sobie,że ten kruciec na który wtykamy wężyk podciśnienia w gruszce od strony vacuum był stopiony wewnątrz wężyka tak ,że nie było tego widać.

W x3 e83 3.0sd w M57 ona znajduje się zaraz nad turbinami i dosłownie kawałeczek gruchy wystaje za ubudowę metalową (dodatkową) i widocznie musi tam być dość ciepło,aby doszło do takiej sytuacji.

Podkreślę jednak,że ja wcześniej zamontowałem gruszkę od dwulitrówki,a mocowanie jest tam troszkę przesunięte względem ori - i tu jest błąd.

Jutro zamierzam dorobić extra osłonkę na tą gruszkę . Zamontowałem inną też od 2.0 i śmiga jak trzeba.

Więc taka to historyja spotkała mnie .

Pozdrawiam.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...