Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Rewelacyjny wynik ;))


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!!!

Wczoraj grzebanie przy mojej E83 M57 3.0sd przeciągło się do za 15ście 12sta (do 24).

12 h grzebałem,to wymieniłem sterownik świec żarowych na nowy (bodajże Huco),sprawdziłem świece - wszystkie cacy,ta sama oporność.

Wymieniłem wężyki podciśnienia,sprawdziłem zawór od egr-a na podciśnieniu,wymieniłem spowrotem na swój podgrzewacz obiegu grzania kabinowego.

Rurę od intercoolera do zaworu egr bo kolano gumowe było przecięte(tu niezła fsrsa,bo od 218 nie pasuje i trza było przerabiać).

Nowe uszczelki pod dolot i skręcone (10Nm)

 

Błędy poznikały,a właśnie WYNIK o który chodzi w tytule to średnia spalania jaka po tym zabiegu nastała.

Przy normalnej jezdzie (przepisowej) pokazuje 8,6 , gdzie wcześniej łykała 10,6/10,8

W trasie sprawdzę w niedzielę,pogonie na Wrocław to sprawdzę.

Taki wynik uzyskałem kiedyś jakieś 9 lat temu też E83 ale 218ską .

Cieszy mnie to i zobacze jak to będzie dalej 

Pozdrawiam!!!


Opublikowano

I dobra robota🤙

W dieslu mała nieszczelność tu i tak ,słabe turbo ,słabe wtryski i wiele innych i spalanie rośnie.

 

  • Lubię to! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...