Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

Przepraszam! Moderatorów

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niektórzy twierdzą, że fora tematyczne umierają. W klasyfikacji forum  jako użytkownik jestem laikiem ponieważ się zalogowałem tedy i wtedy.

Sam jestem użytkownikiem  aut z Bawarii od 2017 r. Nie boj się  pobrudzić rąk olejem! Ale jak słyszę że Koś będzie mnie opieprzał za wszystko , począwszy od poprawnej polszczyzny  po kwestie techniczne to ja wysiadam. W dzisiejszej rzeczywistości ciężko znaleźć  kogokolwiek kto podpowie lub zrobi coś bezinteresownie, a o podzieleniu swój wiedzą to już cud. Przejrzałem już wiele  for motoryzacyjnych, gdzie tylko czekano jak ktoś się odezwie w nie w tym miejscu gdzie potrzeba. Wynikiem moich spostrzeżeń jest strach, jako użytkownika danego forum przed zabraniem głosu  lub  zdublowaniem  tematu.

Więc proszę o współpracę w celu budowania   jak najlepszej kultury pracy w dziedzinie obsługi i użytkowania pojazdów stworzonych przez koncern   BMW  bez względu na to  czy dane modele były mniej czy bardziej udane. 

Chrzanić przewagę dzięki technice.  Liczy się RADŚĆ z JAZDY!

Moderatorzy!

Liczę się z konsekwencjami. Występuję pod prawdziwymi danymi użytkownika.

• Lubię to! 2

Opublikowano

No cześć 👋

Jak coś to dzielę się wiedzą 😆

• Lubię to! 1
Opublikowano

Witam!! 

Chyba wiem o czym piszesz,bo natknąłem się na jednym z for z hejtem osoby ,która popełniła jakieś błędy ortograficzne.

Możliwe że to Ty,ale jakie to ma znaczenie?

Jeśli polskie społeczeństwo traci tożsamość, to jakie znaczenie ma błędy tego typu.

Pozdrawiam.

• Lubię to! 1
Opublikowano

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten co nigdy bledu nie popelnil....

Hipokryzja....