Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

BMW e60 problem z paleniem


Filipson89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moim e60 2.2 benz m54 przestała odpalać rano a jak odpali to nie równo chodzi i gaśnie śmierdzi benzyna . Zalewa silnik i tylko wtedy na hol odpala .Próbowałem tez awaryjnie odpalać na gazie i są takie same objawy. Jednak jak odpali normalnie i jak nagrzeje się tak do 60-70 stopni to silniki ma wysokie obroty na jałowym tak 1700 i jak dodam mocno gazu na jałowym to zgaśnie i już znowu jest problem z odpaleniem( robi się tak na benzynie i gazie ) . Jak osiągnie już temperaturę roboczą silnika wszystko chodzi idealnie pali od odrazu  nie gaśnie . Ktoś może doradzić co może być przyczyną ? 

Edytowane przez Filipson89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Podlacz auto pod kompa,

e60 to juz nie e36/e46 ze wszystko mlotkiem sie naprawialo. 

- diagnostyka -> bledy -> rozwiazanie

Potrzebujesz pliki tuningowe? Stage 1 / EGR Off / DPF Off / AdBlue OFF / inne?

https://ecufilesperformance.nl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie problemu zdiagnozowaniem tak dziwnego problemu? Czytam , ze to może być wszystko od czujnika temp aż po czujnik położenia wału …

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Na inpie taki błąd i po kasowaniu znowu wywala ten błąd

2F5D9760-71DC-4992-A935-A551D4CC4EF8.jpeg

Edytowane przez Filipson89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Godzinę temu, Filipson89 napisał(a):

Na inpie takie błąd i po kasowaniu znowu wywala ten błąd

2F5D9760-71DC-4992-A935-A551D4CC4EF8.jpeg

To błąd termostatu

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Tyle to się domyśliłem i ja ale czy to bedzie przyczyna mojego problemu. W termostacie jest jakiś czujnik to on może być wadliwy?    

 

dokladniejszy opis błędu poniżej

07320DE2-DEEE-439E-9185-540E23CA399E.jpeg

Edytowane przez Filipson89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie:  - auto po remapie?

zagraj fabrycznego softa uzywajac WinKfp i wtedy sprawdz czy problem nadal wystepuje?

- jezeli wystepuje, zeskanuj auto pod Ista, i bedziemy szukac rozwiazania problemu dalej

Potrzebujesz pliki tuningowe? Stage 1 / EGR Off / DPF Off / AdBlue OFF / inne?

https://ecufilesperformance.nl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj jeździł bez problemu dziś znowu z odpaleniem rano i takie dwa błędy nowe z tego co czytam to do wymiany czujnik położenia wału?

FC295FC6-D9E4-40B1-85B0-EFDB80BB0DA3.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I prz 60 stopniach silnika silnik gaśnie i odpala ciężko. Przy nagrzanym silniki znowu wszystko idealnie. Czujnik położenia wału czy walka rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra problem chyba rozwiązany wężyk co idzie do zbiorniczka za grillem był pęknięty i płyn z niego kapał prosto na czujnik walka rozrządu wydechowego… jak się silnik nagrzał to odrazu wyparowywały i było Ok a tak zalegał płyn w kostce i robiła się zwarcie .Taka jest moja diagnoza😵‍💫

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Czujnik walka rozrządu wymieniony błędów już z nim brak. Problem z paleniem dalej jest i obroty czasami stoją na 2000  po nagrzaniu wszystko Ok. Taki błąd teraz

 

212EF25B-FD52-4132-A8CB-607B20D48041.jpeg

Edytowane przez Filipson89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Czujnik temperatury do wymiany lub sprawdź kable.

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Czujnik wymieniony i układ odpowietrzony . Zobaczymy rano czy będzie poprawa. Jakby ktoś wymieniał to da się bez ściągania kolektora. Długa nasadka 22mm na 3/8 i przedłużki. Zdemontować trzeba filtr kabinowy i osłony podszybia . Dostęp jest marny ale da się to zrobić.

Edytowane przez Filipson89
  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.