Skocz do zawartości

  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

E84 2.0 benzyna n46 2012 rok adaptacja silnika VVT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nabyłem samochód jak w tytule, robię serwis pozakupowy. Zauważyłem wyciek pod pokrywą zaworów, więc wziąłem się za wymianę uszczelki i przy okazji pomierzyłem oporność silnika VVT, okazało się że jest zużyty, więc nabyłem nowy Continental, i teraz ma pytanie, bo różnie piszą odnośnie adaptacji, w niektórych źródłach że w zapłonie w pozycji 2 powinien się sam ustawić, w niektórych, że nie trzeba robić adaptacji. Jak włączam zapłon w pozycję 2 nic się nie dzieje, tylko przepustnica szaleje. Zainstalowałem INPĘ 5.0, niestety nie czyta silnika pod ME9.2 / MEV9 for N45/N46, natomiast robi odczyt silnika MSD80.0 fot n43 N53, interfejs to KDCAN+, któś mógłby mnie oświecić, jak to zrobić w tym silniku ?


Opublikowano

Włącz zapłon i na załączonym zapłonie bez odpalania silnika wciśnij pedał gazu do końca zatrzymaj 15 sekund ,potem wyjmij kluczyk i odpal za chwilę ,powinno być ok ,jak nie to odepnij akumulator na parę minut i powinna się adaptacja stara usunąć,po odpaleniu powinien kilka sekund nierówno chodzić ,przejedź kilka kilometrów , zgaś auto odpal i powinno być ok. 

 

Jak to wszystko nie pomoże to możesz to zrobić aplikacją bimmertool 

  • Lubię to! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...