Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Pasek klinowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Proszę o pomoc . Posiadam serie 1 z 2016 roku. 3 cylindry , 116 koni. 1.5 diesel.
120.000km
Awarie auta miałem jakieś 4 tygodnie temu . Pasek klinowy strasznie latał , wymieniłem pompę wody/ przy okazji/  kompresor od klimatyzacji, który blokował pasek. 
Znowu po założeniu strasznie latał i finalnie wymieniłem u mechanika alternator . Bo mechanik powiedział że tylko to nam zostało.
Odebrałem wczoraj auto i tak to wygląda jak na video. Na jednej rolce strasznie tlucze.
Mechanik powiedział, że tak jest przy 3 cylindrach. Jeżdżę już tym autem 4 rok i nie miałem czegoś takiego .
 Dodam również że przy dodaniu obrotów pasek równie się napina i wszystko dobrze chodzi.
Niepokojący jest również dźwięk przy starcie silnika. Głosny świst.
Mechanik stwierdził że żona ma podobny model że jest tak samo i to normalne .że co do tego startu, to może być rozrusznik .
Jedynie na luzie tak się zachowuje z paskiem klinowym .
Podczas jazdy jest ok.
Proszę o poradę , czy dalej go dać do innego mechanika?
Dużo już wydałem na części. Ale nie chce żeby znowu coś wysiadło. 
Proszę o pomoc. Czy też tak macie przy 3 cylindrach ?.Co byście polecali teraz zrobić ?
Pozdrawiam 

 

 


Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...