Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Geometria bmw e60 - gdzie?


kkarpiski

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko!
Sluchajcie, mam pytanie.... Gdzie w Warszawie dobrze ustawią geometrie w E60 LCI? Już najeździłem się po warsztatach i ciągle "myszkuje", a niby wszystko "na zielono"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, nie w tym temacie... Proszę moderatora o przeniesienie do odpowiedniego działu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Cześć, sprawdź najpierw w jakim stanie są tuleje pływające. To częsty powód myszkowania.

  • Lubię to! 1

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, w zawieszeniu wszystko sztywne jak nie powiem co. Wszystkie elementy sprawdzane kilka razy w różnych dobrych warsztatach. Ogólnie szukam kogoś w Warszawie lub okolicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

A jak przekładnia kierownicza? Również miałem problem z warsztatami od geometrii, dopiero w 3 warsztacie ustawili mi książkowo. Dlatego warto poczytać opinie i podjechać do takich którzy w głównej mierze ogarniają BMW i mają dobry sprzęt.

  • Lubię to! 1

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, DracoBlue napisał(a):

A jak przekładnia kierownicza? Również miałem problem z warsztatami od geometrii, dopiero w 3 warsztacie ustawili mi książkowo. Dlatego warto poczytać opinie i podjechać do takich którzy w głównej mierze ogarniają BMW i mają dobry sprzęt.

Przekładnia też podobno spoko, żadnego luzu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standard dla E60 w zależności od silnika to 55/50. Opony to bardzo istotna sprawa, np. takie runflaty będą się prowadzić inaczej niż standardowe opony, a nawet głupie ciśnienie w gumie powoduje różne dziwne skutki. Lata Ci tylko tył czy ogólnie cały samochód? Zaczął latać w jakimś momencie czy masz z tym problem od zawsze? Ogólnie problem jest wyczuwalny podczas zwyczajnej jazdy na wprost czy ucieka na dziurach? Amortyzatory były sprawdzane? Tuleje wahaczy to jest nagminny problem dotykający komfort prowadzenia w tych autach.

Trafienie na warsztat, gdzie ustawią zbieżność poprawnie potrafi być naprawdę loterią i można pozwiedzać parę miejsc zanim się taki efekt osiągnie. 

-E21🖤E30🖤E36🖤E46🖤E90🖤-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że aż poszedlem i sprawdziłem 😄
Mam i przód i tył 245/40 r18 i mam runflaty, micheliny. Ciśnienie jest spoko. Naprawdę już szukam od jakiegoś czasu rozwiązania problemu i przerabiałem masę rzeczy...

Lata mi cały samochód z naciskiem na bardziej przód - przynajmniej tak mi się wydaje. Ogólnie najgorzej jest od 100 km/h wzwyż a jak się trafi jakaś koleina to już jest tragedia. Wyrywa kierownicę z rąk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym jednak solidnie i poprawnie zbadać stan tego zawieszenia. Wiele elementów można posprawdzać na własną rękę mając tylko lewarek i kawałek łomu. Do sprawdzenia drążki kierownicze przy maglownicy, jak i same końcówki drążków. Wahacze, łożyska kół. Nie napisałeś od jakiego momentu pojawił się problem (ani czy sprawdzane były amortyzatory). Więc strzelam, że na komplecie letnich jest sytuacja taka sama, jak na zimowych?

-E21🖤E30🖤E36🖤E46🖤E90🖤-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, tak masz racje - nie napisałem. Amorki, poduszki, podkładki i osłony górne łożysk, odboje są nowe. Amorki sachs - reszta oe bmw. wszystkie wymieniane wahacze / tuleje albo lemforder albo oe. Końcówki też wymieniane ostatnio, bo nie chcieli ustawić geometrii. Łożyska spoko, żadnego luzu, ani niepokojących dzwięków. Nie halasują... wszystko jest spoko.

Jeżeli chodzi o to, kiedy pojawil się problem - cięzko powiedzieć, bo zaczął "narastać". Z dnia na dzień bylo gorzej, a walczę od pół roku. Nie było takiej sytuacji, że wjechałem w dziurę, uderzyłem w krawężnik czy coś...

Na lato i zimę mam cale koła. Letnie opony też michelin - ten sam problem. Oba komplety ważone z testem drogowym. Felgi proste, bez żadnych jajek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...