Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Lcm


Troxu866

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam borykam sie z problemem podswietlenia zegarow o ktorym juz pisalem w innym temacie natomiast odkrylem ze moj lcm widzi napiecie aku jako 0.4v i teraz moje pytanie to czy moze byc to powodem wejscia w tryb „oszczedzania energii” przy czym wylacza wlasnie podsietlenie zegarow oraz ktory przewod kostka w lcm jest odpowiedzialna za to napiecie abym mogl zmierzyc czy napiecie wejsciowe do lcm jest dobre i wtedy szukac przyczyny w samym lcm czy moze wlasnie przewod z napieciem jest trafiony i robi taki cyrk badz masa


Opublikowano

Ja bym zaczął od rozebrania LCM i przelutowaniu lutów złącz modułu. W mojej E39 mam LCM IV i ledwo po zakupie miałem problem z oświetleniem wnętrza oraz zewnątrz (mrugało podświetlenie zegarów i konsoli środkowej, brak oświetlenia z tyłu pojazdu, brak kierunków i awaryjnych na zegarach oraz ich wolne działanie). Wyciągnąłem LCM, rozebrałem i od razu zwróciłem uwagę na luty złączy, a dokładniej to ich zły stan (wyglądało jak zimne luty). Wziąłem lutownicę w rękę i przelutowałem wszystkie piny trzech złączy i już od ponad tygodnia mam spokój 🙂

  • Lubię to! 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...