Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

X3 e83 błędy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

P1246 

P14A7

P0545

 

Spoiler
Spoiler

 

 

 

Screenshot_2024-06-27-21-34-37-117_com.facebook.orca.jpg


Opublikowano

A coś konkretniej? Z czym mamy Ci pomóc? Co to za silnik w tym x3?

-E21🖤E30🖤E36🖤E46🖤E90🖤-

Opublikowano (edytowane)

Obstawiam że masz m47 

Następnym razem daj trochę więcej info o samochodzie bo tak to wróżenie. 

 

Pierwszy błąd ,sam regulator bądź cały alternator do wymiany ,w niektórych przypadkach wywala ten błąd jak słabe Aku. Musisz mierzyć prąd na alternatorze ,jeśli poniżej 14,2 i powyżej 15 to regulator napięcia ,lub też i cały alternator (dioda prostownicza) 

 

Drugi błąd to problem z DPF a nie układ napędowy -najpierw musisz zobaczyć w programie jakie temperatury osiąga twój silnik jeśli termostat się wysypał to nie dogrzewa silnika więc DPF się nie wypali ,najpierw sprawdź to ,jeśli termostat ok ,to DPF zapchany ,więc albo za krótkie trasy albo wtryski bądź turbo do dupy lub czujnik temperatury spalin.

 

Trzeci błąd czujnik temperatury spalin ,dla tego DPF się ci nie wypali. 

 

 

 

 

Edytowane przez pioteror13

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...