Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zamierzam zmienić auto na jedno z podanych i chciałbym się doradzić u was i trochę więcej się dowiedzieć o nich. Planuje kupić wersje 2.0 diesel i budżet to 15k i teraz czy w takiej cenie na spokojnie kupię takie auto czy lepiej nie ryzykować.


Opublikowano

Lepiej nie ryzykuj ,chyba że lubisz wyzwania😅 

W tej cenie diesel to najprawdopodobniej do włożenia na start przynajmniej parę tysięcy ,chyba że sam wszystko naprawisz ,to koszt mniejszy. 

Lepiej nie ryzykuj ,a jak chcesz jakiegoś diesla w pl kupić to zawsze szukaj z DPF i EGR a ciężko znaleźć od razu mówię 😅 

Zawsze jak nie ma DPF lub EGR albo jednego i drugiego to albo wtryski leją albo olej bierze przez turbo lub pierścienie lub parę jeszcze innych problemów ,zamiast naprawić to ludzie nie szukają przyczyny uszkodzenia tylko najlepiej wszystko wywalić i wykodować🤣 

Jak chcesz coś w takiej cenie to najlepiej benzynę bez turbo ,najbezpieczniejszy wybór pod względem kosztów serwisu. 

 

O E60 w tej cenie to w ogóle zapomnij 😆 

  • Administrator
Opublikowano

Oba modele mają swoje zalety i wady. Moim zdaniem, E60 jest bardziej atrakcyjna pod względem wizualnym, wygodniejsza i zazwyczaj lepiej wyposażona, chociaż utrzymanie jej może być nieco droższe, zwłaszcza jeśli chodzi o zawieszenie. Z kolei E90 oferuje więcej sportowego charakteru, często wyposażona w sportowe fotele i lepsze prowadzenie na zakrętach, ale jest ciaśniejsza i mniej komfortowa; podróżowanie w sportowych fotelach może być uciążliwe, podczas gdy w E60 jest to przyjemniejsze. Niestety, budżet na oba modele jest zdecydowanie za mały.

  • Lubię to! 1

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Opublikowano

To czy opłaca Ci się zmienić samochód na któryś z podanych przy tym budżecie też jest powiedziałbym zależne od tego czym jeździsz aktualnie. Musisz to wziąć pod uwagę. Jak chodzi o E90 to takie 320ki są w Polsce mocno wyeksploatowane i często twardo traktowane.

-E21🖤E30🖤E36🖤E46🖤E90🖤-

Opublikowano
1 godzinę temu, pioteror13 napisał(a):

Lepiej nie ryzykuj ,chyba że lubisz wyzwania😅 

W tej cenie diesel to najprawdopodobniej do włożenia na start przynajmniej parę tysięcy ,chyba że sam wszystko naprawisz ,to koszt mniejszy. 

Lepiej nie ryzykuj ,a jak chcesz jakiegoś diesla w pl kupić to zawsze szukaj z DPF i EGR a ciężko znaleźć od razu mówię 😅 

Zawsze jak nie ma DPF lub EGR albo jednego i drugiego to albo wtryski leją albo olej bierze przez turbo lub pierścienie lub parę jeszcze innych problemów ,zamiast naprawić to ludzie nie szukają przyczyny uszkodzenia tylko najlepiej wszystko wywalić i wykodować🤣 

Jak chcesz coś w takiej cenie to najlepiej benzynę bez turbo ,najbezpieczniejszy wybór pod względem kosztów serwisu. 

 

O E60 w tej cenie to w ogóle zapomnij 😆 

Nie zgodzę się z tym. U siebie w n47 też będę wywalać egr bo w dolocie jest tyle nagaru że masakra. Dpf też wywalony bo był zapchany a jest mi zbędny więc stwierdziłem że lepiej wywalić niż kupować nowy i żeby się znów zapchał bo auto robi małe dystanse. 

  • Lubię to! 1
  • Administrator
Opublikowano

@Bartas2002 n47 i n57 mają spory problem z tym nagarem w kolektorze. Mój znajomy miał N57 to miał tyle sadzy w kolektorze, że zaczęła się palić i kolektor do wymiany, bo pełno małych dziurek i nie był szczelny.

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Opublikowano (edytowane)

Bo czynnością serwisową jest czyszczenie kolektora i klapek i pranie DPF,czyszczenie egr jak i sprawdzenie wszystkich wtrysków po każdych 200 tysiącach,jak masz sprawne wtryski ,turbo ,pierścienie 

Spróbuj jechać tym samochodem do Włoch zobaczysz co to znaczy norma emisji 😆

Tym bardziej nowoczesny silnik diesla tym więcej czynności serwisowych i okresowa wymiana części które kosztują a każdy myśli że będzie mu palić 6 na 100km i nic nie będzie przy nim robił,to już nie jest stary 1.9 TDI na pompie gdzie tylko olej się zmieniało. 

Dlatego nie podejmuje się napraw diesli jak i coraz większe grono warsztatów ,jest taka zasada "klient zawsze ma rację " ,dlatego ja nie dyskutuję każdy robi co chce i serwisuje jak chce. 

 

Tutaj mój przykład pracy 

z f11, w tym wypadku jeszcze aż takiej tragedii nie było 

IMG20240210142928.jpg

IMG20240210142944.jpg

IMG20240210165920.jpg

IMG20240210142252.jpg

Edytowane przez pioteror13

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...