Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Model: BMW E36 320i(328i)

Rocznik: 1997

Silnik: m52b28

Moc: 218km

Skrzynia biegów: Manualna 

Napęd: RWD

Wyposażenie dodatkowe: klimatyzacja grzane fotele 

Kolor: cosmosschwarz metallic 303/9

Felgi: Szeroka stal przód 9j tył 10j

Najlepszy czas na 1/4 mili: 14.00

 

IMG_3051.jpeg

IMG_3053.jpeg

IMG_3056.jpeg

IMG_3058.jpeg

IMG_3047.jpeg

IMG_3077.jpeg

Edytowane przez Rzepek
  • Lubię to! 1
  • Super 1

  • Administrator
Opublikowano

Fajnie zrobiona sztuka. Bokiem pewnie lata, że aż miło? 😆

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Opublikowano

Fajnie zrobiona sztuka. 

Widzę ,że na wykresie masz dołek pomiędzy 2000 a 3000 tysiące obrotów🤔 kolektor z m50?

Opublikowano
11 godzin temu, DracoBlue napisał(a):

Fajnie zrobiona sztuka. Bokiem pewnie lata, że aż miło? 😆

Dziękuję 😄 Czasami się zdarzy zarzucić ale ogólnie szkoda mi jej do driftu za zdrowa buda 😅

 

Tak M50 z większą przepustnicą w najbliższym czasie planuje zrobić cały zawias a później będę chciał jeszcze trochę więcej mocy wykrzesać z tego 2.8 😜

Opublikowano

Pomyśl nad kolektorem od n54 z adapterem ,daje dobre przyrosty,chyba że nie chcesz zostać przy wolnossaku to wtedy taniej wychodzi kompresor w stosunku do osiągniętej mocy z silnika. 

Opublikowano
Godzinę temu, pioteror13 napisał(a):

Pomyśl nad kolektorem od n54 z adapterem ,daje dobre przyrosty,chyba że nie chcesz zostać przy wolnossaku to wtedy taniej wychodzi kompresor w stosunku do osiągniętej mocy z silnika. 

Właśnie myślałem o n54 tylko ciężko żeby ktoś robił adaptery do m50/m52 i tak żeby też cenna nie była z kosmosu 

Opublikowano

Wyciągnąć coś z wolnossaka jest ciężko i drogo ,najtaniej wychodzi właśnie kompresor,kiedyś się tym interesowałem aby  m54 założyć Eaton m90 ,ale auto zostało sprzedane przed kupieniem wszystkiego co potrzeba ,wtedy jak pamiętam za kompresor ,koło na wał ,rolki,pasek,flansze wychodziło jakoś 4000 za zestaw +strojenie 1000zl i była to najtańsza opcja aby zrobić 300+ km.

Opublikowano

Tak tylko ja tym atak staruje na okręgowych zawodach na 1/4 mili i chciałbym zostać w swojej klasie jednak kolega z m52b25 po zrobieniu wałków kolektora m50 i wydechu udało mu się zrobić z tego 220km to ja planuje właśnie coś podobnie do tego właśnie kolektor n54to liczył bym tak że te 250-260 bym osiągnął 

Opublikowano

Ok,rozumiem to w takim razie ostre walki ,kolektor n54 , powiększone okna dolotu ,wydechu i pewnie coś takiego ugrasz ale niestety wszystko będzie nie mało kosztowało żeby uzyskać taką moc. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...