Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

BMW 40d falowanie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od jakiegoś czasu zaczęły falować obroty, na P, D tylko na rozgrzanym silniku.

kolektor nowy

chlodniczka z egr nowa

0 błędów 

 

 


Opublikowano
Opublikowano

Nie znam dokładnie twojego problemu ale z tego co napisałeś to równie dobrze możesz mieć falowanie przez uszkodzony konwerter skrzyni.

Opublikowano

Nie podczas jazdy, tylko na postoju

Opublikowano

W cale nie musi być podczas jazdy ,kiedy wymieniałeś olej w skrzyni ? 

 

EGR jakiej firmy ? Czasami przez EGR jest falowanie i błędów też nie pokaże,sprawdź ciśnienie na cylindrach.

Jaki przebieg ,jak ponad 200 tysięcy to wtryski i tak do wyjęcia i zobaczenia na stole bo korekty często nic nie mówią ,już nie raz się z tym spotkałem. 

W tych silnikach N profilaktyka w postaci wyjęcia i sprawdzenia wtrysków to podstawa bo potem to już trzeba szykować 35 tysięcy na słupek jak tłok spłynie przez uszkodzony wtryskiwacz. 

 

Opublikowano

Auto ma 120 tys ( mam je od nowości )

egr i chlodniczka nowe z aso

Oleje w skrzyni, przekladni, dyfrakcji na 100tys

niema żadnych błędów.

ostanio wywalił błąd sondy przed katalizatorem, wymieniłem ale nie skasowałem adaptacji. Nie znalazłem w ista.

 

Opublikowano

Ok jak ten przebieg to jeszcze wtryski ok i DPF. Błąd sondy przed katem wskazywał by na zły skład paliwo ,powietrze ,podejrzyj programem doładowanie podczas przyspieszania i dając gaz na luzie ,może masz gdzieś nieszczelność.

Bądź faktycznie któryś wtrysk się przycina i należało by sprawdzić. 

Głównym powodem zatarcia silników diesla z serii N jak i nowej serii B są wtryski i oczywiście wymiana oleju co 25 tysięcy. 

 

Opublikowano

Chyba uporałem się z problemem, po wymianie filtra paliwa nigdy nie odpowietrzałem układu. Zrobiłem sobie dpowietrzanie, i zmniejszyłem bardzo mało odrosty silnika na jałowym.

Efekt taki że narazie jest wszystko ok.

 

IMG_0223.jpeg

IMG_0222.jpeg

Opublikowano

Jak po wymianie filtra nie odpowietrzyłeś układu to może być tak że zaraz pompa wysokiego ciśnienia BOSCH CP4 się zatrze,problemem jest w nich to że nie tłoczek nie ma żadnego zabezpieczenia przez zmianą swojej pozycji a jak dostanie się powietrze to może się obrócić i potem następuje szybkie bądź powolne zacieranie,to tak w skrócie.

Jak wiadomo nie zawsze to musi się stać,następym razem jak wymieniasz filtr to procedurę załącz przynajmniej dwukrotnie,bo zatarata pompa równa się wymiana wtrysków ,czyszczenie baku i całego układu a to ładne tysiące.  

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...