Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Moduł FRM LCI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam e91 lci i moje pytania sa następujące

 

Czy w roczniku 2011 jest frm 3 ? 

 

Czy są jakieś polecane ciekawe bajerki do zakodowania ?

 

Jak to jest z tą wytrzymałością i podatnością na kodowanie ? 

 

Raz trafił mi się jeden człowiek który przestrzegl mnie przed kodowaniem frm w lci gdyż moze on "zdechnąć" i trochę się tego obawiam, chciałbym poznać zdanie kogoś kto faktycznie coś kombinował i jest w stanie się wypowiedziec na własnych doświadczeniach 


Opublikowano

Tak dokładnie jak mówisz, zepsuć jest ciężko, trzeba się postarać, zależy od opcji wyposażenia, ale z takich podstaw możesz sobie dołożyć świecące halogeny podczas uruchamiania pojazdu, wyłączenie sprawdzania obojętnie której żarówki w aucie, światła drogowe jako drl, leaving home przyciskiem od otwierania bagażnik, światła awaryjne migajace podwójnie, opcji jest dużo, trzeba usiąść i się pobawić, albo po prostu przejrzeć internet po wpisaniu bmw e90 code list w google masz masę list kodowań do wykonania, wystarczy odrobina zaangażowania.

  • Super 1
Opublikowano
5 godzin temu, Michuu napisał(a):

Mam e91 lci i moje pytania sa następujące

 

Czy w roczniku 2011 jest frm 3 ? 

 

Czy są jakieś polecane ciekawe bajerki do zakodowania ?

 

Jak to jest z tą wytrzymałością i podatnością na kodowanie ? 

 

Raz trafił mi się jeden człowiek który przestrzegl mnie przed kodowaniem frm w lci gdyż moze on "zdechnąć" i trochę się tego obawiam, chciałbym poznać zdanie kogoś kto faktycznie coś kombinował i jest w stanie się wypowiedziec na własnych doświadczeniach 

1. Tak juz jest FRM3

 

2. Wszystko na google

 

3. FRM3 w serii E jest bardzo podatny na hustawki napiecia. Dosc czesto sie zdarza ze pada nawet podczas diagnostyki, nie wspominajac o kodowaniu.

 

4. FRM3 naprawiam bez lutowania i odsylam tego samego dnia po naprawie. W takim przypadku modul jest plug&play i nie wymaga dodatkowego programowania / kodowania.

    Cenowo:   120e + wysylka 

  • Super 1

Potrzebujesz pliki tuningowe? Stage 1 / EGR Off / DPF Off / AdBlue OFF / inne?

https://ecufilesperformance.nl

Opublikowano

Czyli robiąc cokolwiek przy tym mając stałe napięcie nie powinna się mu stać krzywda ?

Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, Michuu napisał(a):

Czyli robiąc cokolwiek przy tym mając stałe napięcie nie powinna się mu stać krzywda ?

Tak nic mu się nie stanie ,musisz mu podpiąć stabilizator napięcia. 

Na forum założyłem temat odnośnie budowy stabilizatora napięcia z zasilacza serwerowego.

 

 

Edytowane przez pioteror13
Opublikowano
1 godzinę temu, Michuu napisał(a):

Czyli robiąc cokolwiek przy tym mając stałe napięcie nie powinna się mu stać krzywda ?

NIE... i powtorze to kolejny raz: chodzi o wersje eepromu w FRM3

 

nawet uzywajac tego BimmerCode w wielu przypadkach nie pozwoli ci na kodowanie (wyswietli modul, ale nie umozliwi kodowania)

 

wiec reasumujac:

1. napiecie

2. wersja firmware

Potrzebujesz pliki tuningowe? Stage 1 / EGR Off / DPF Off / AdBlue OFF / inne?

https://ecufilesperformance.nl

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...