Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, Piotr 2023 napisał(a):

A Ty już robiłeś to kiedyś?

Wcześniej w temacie wysłałem screeny z bimmertool pro ,tam masz że można zrobić resety serwisowe ale na "sztywno" więc nie ustawisz procentowo ile km ma być. 

Na YT po przeglądaj filmiki o bimmerlink ,też wysłałem tobie screena tam można ustawiać procentowo ale nie w każdym modelu jak zauważyłem nie wiem czemu 

  • Lubię to! 1

Opublikowano

No tak widziałem, a w BimmerLinku jak można ustawiać procentowo, Wiesz może? Czy trzeba przeciągnąć na tą linię gdzie są procenty?

Opublikowano (edytowane)

Nie pamiętam,ale na pewno bimmerlink jest lepszy do kasowania serwisów, inspekcji. dodatkowo jak masz benzynę i przepustnicę na końcowym wydechu to można ją zamknąć na stałe lub otworzyć na stałe wtedy jest delikatnie głośniejszy. 

W bimmerlink masz możliwość funkcji serwisowej wymiany klocków czyli po aktywacji silniki cofają cylinderki aby można wymienić klocki potem po wymianie naciskasz dezaktywacja i same ustalają pozycję klocka. 

I właśnie tu może być twój problem z tymi 5 tysiącami kilometrów bo może w serwisie nie mieli aplikacji ,testera do cofania elektrycznych zacisków i odpieli kostkę i dali z zewnątrz napięcie do kostki i tak cofnęli.

Myślę że to może być jeszcze właśnie przyczyna tego przebiegu ,trzeba by aplikacją aktywować wymianę i potem dezaktywować a następnie zrobić reset przebiegu do wymiany klocków.

 

 

Ogólnie jak masz nowsze auto to najlepiej zainwestować w launcha crp919 lub x431 na Ali nie są drogie ,zrobisz nimi praktycznie wszystko, między innymi po wymianie modułu lampy inicjalizację nowego modułu , inicjalizację innych modułów po wymianie bądź naprawie ,czyli np moduł frm,IHKA, komunikację cas-dme ,kalibracje czujników i bardzo dużo innych rzeczy ,dużo by tu pisać.

Edytowane przez pioteror13
  • Lubię to! 1
Opublikowano

Ja już cofałem cylinderki za pomocą BimmerLinka czyli aktywowałem i dezaktywowalem, a później robiłem reset i to samo, a cały komplet przód i tył był wymieniany w zeszłym roku,przed kupnem potwierdzony wpisem w książce serwisowej.

Opublikowano

W takim razie sam już nie wiem jak ktoś zmienił przebieg na 5 tysięcy,jedynie zostaje zmiana tego istą,bądź dobrym skanerem. 

  • Lubię to! 1
Opublikowano

Możliwe, podjadę do mojego serwisu jak będę miał więcej czasu i zobaczymy 

 

31 minut temu, Piotr 2023 napisał(a):

Możliwe, podjadę do mojego serwisu jak będę miał więcej czasu i zobaczymy

Tylko raczej nikt by tego tak nie przestawił, bo co by miał za cel? Chociaż wszystko jest możliwe 🤔

Opublikowano
38 minut temu, Piotr 2023 napisał(a):

Możliwe, podjadę do mojego serwisu jak będę miał więcej czasu i zobaczymy 

 

Tylko raczej nikt by tego tak nie przestawił, bo co by miał za cel? Chociaż wszystko jest możliwe 🤔

Po prostu mógł ktoś się pomylić i zamiast 50 tysięcy dał 5 tysięcy,pominął jedno zero przy wpisywaniu i gotowe

  • Lubię to! 1
Opublikowano

Mogło tak być, a za Bimmertol płaciłeś co roku za substytucję, czy tylko raz?

Opublikowano

zapłaciłem tylko raz ,mam już chyba z 3 lata bimmertool pro. 

  • Lubię to! 1
Opublikowano

Bimmertol już kupiłem i też jest 5000 km a Istę to gdzie można kupić i pobrać?

Opublikowano

A tak z ciekawości czy da sie gdzieś ustawić interwał wymiany oleju w silniku z 30k na np. 10k , bo jak ostatnio kasowałem przez BimmerLink to pokazało ze to jest bodajże 8 wymiana 

  • Lubię to! 1

Bylo E36 320i Coupe

 

Polish_20240920_133428657_Easy-Resize.com.jpg

Jest E92 330i

IMG_20220327_143500.jpg

Opublikowano

Ja nie próbowałem jeszcze 

Opublikowano

Bo uciążliwe jest to ze trzeba sobie notować przy jakim przebiegu następna wymiana 

  • Lubię to! 1

Bylo E36 320i Coupe

 

Polish_20240920_133428657_Easy-Resize.com.jpg

Jest E92 330i

IMG_20220327_143500.jpg

Opublikowano

Kasuj licznik przebiegu przy wymianie i będziesz wiedział kiedy 

Opublikowano

no niby masz racje ale fajniej by bylo jak by sam informował o zbliżającej sie wymianie wtedy razi w oczy przy odpaleniu auta 

  • Lubię to! 1

Bylo E36 320i Coupe

 

Polish_20240920_133428657_Easy-Resize.com.jpg

Jest E92 330i

IMG_20220327_143500.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, pinokio177 napisał(a):

A tak z ciekawości czy da sie gdzieś ustawić interwał wymiany oleju w silniku z 30k na np. 10k , bo jak ostatnio kasowałem przez BimmerLink to pokazało ze to jest bodajże 8 wymiana 

Ista p ,możesz zmienić na 15 tysięcy lub 10 tysięcy z tego co pamiętam 

Ja zmieniłem chyba na 15 tysięcy,ale jak masz n52 i jeździsz mocniej ,masz seryjny termostat to radzę tobie wymieniać co max 8 tysięcy i zalewać 5w40.

  • Lubię to! 2
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Piotr 2023 napisał(a):

Bimmertol już kupiłem i też jest 5000 km a Istę to gdzie można kupić i pobrać?

Istę masz tu na forum do pobrania. 

Jest sporo pracy z instalacją ,najlepiej mieć do tego oddzielny komputer tylko z istą i innymi programami,bez antywirusa ,czysty ,bez połączenia internetowego. 

 

Jutro jak będę miał czas to bardziej opiszę temat isty bo dzisiaj to jestem już wykończony remontem zabytku 😆

 

Edytowane przez pioteror13
  • Lubię to! 1
Opublikowano

Już zainstalowałem i teraz czekam na kabel bo zamówiłem 

Opublikowano

A zainstalowałeś inpę kompletną wcześniej ? 

Opublikowano
Godzinę temu, pioteror13 napisał(a):

Ista p ,możesz zmienić na 15 tysięcy lub 10 tysięcy z tego co pamiętam 

Ja zmieniłem chyba na 15 tysięcy,ale jak masz n52 i jeździsz mocniej ,masz seryjny termostat to radzę tobie wymieniać co max 8 tysięcy i zalewać 5w40.

Raczej nie jeżdżę agresywnie czasem sie zdąży przy wyprzedzaniu na autostradzie a tak to spokojnie, a leje motul 5w40. A co do termostatu to mozesz rozwinąć temat ? 

 

  • Lubię to! 1

Bylo E36 320i Coupe

 

Polish_20240920_133428657_Easy-Resize.com.jpg

Jest E92 330i

IMG_20220327_143500.jpg

Opublikowano
7 godzin temu, pioteror13 napisał(a):

A zainstalowałeś inpę kompletną wcześniej ? 

Nie instalowałem

Opublikowano
Godzinę temu, Piotr 2023 napisał(a):

Nie instalowałem

Musisz wcześniej zainstalować cały pakiet inpy żeby działała tobie ista 

Tu masz instrukcje krok po kroku 

Od razu mówię że musisz mieć "czysty" komputer najlepiej tylko do isty bo tak to co chwilę będziesz miał problemy 

Tu masz instalację inpy 

https://bimmerpark.pl/inpa-f

  • Lubię to! 1
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, pinokio177 napisał(a):

Raczej nie jeżdżę agresywnie czasem sie zdąży przy wyprzedzaniu na autostradzie a tak to spokojnie, a leje motul 5w40. A co do termostatu to mozesz rozwinąć temat ? 

 

Termostat mishimoto otwiera się przy 74°C orginalny z tego co pamiętam jak rozkręcałem 98°C więc podasz bytowania od razu temperatura oleju 120°C i więcej i wentylator cały czas maks obroty.Do tego zrobiona mapa z obniżeniem temperatury załączania wentylatora chłodnicy. Tu masz temat w którym są filmiki mojego wydechu po mapie sterownika 

https://bimmertech.pl/topic/1944-modyfikacja-wydechu-n46-150km-2004/#comment-4779

Edytowane przez pioteror13
  • Lubię to! 2
Opublikowano
1 godzinę temu, pioteror13 napisał(a):

Termostat mishimoto otwiera się przy 74°C orginalny z tego co pamiętam jak rozkręcałem 98°C więc podasz bytowania od razu temperatura oleju 120°C i więcej i wentylator cały czas maks obroty.Do tego zrobiona mapa z obniżeniem temperatury załączania wentylatora chłodnicy. Tu masz temat w którym są filmiki mojego wydechu po mapie sterownika 

https://bimmertech.pl/topic/1944-modyfikacja-wydechu-n46-150km-2004/#comment-4779

Wszystko fajnie ale w niemczech to nie przejdzie niestety z takim wydechem pomodowanym 😅chodz naprawde fajnie bo chodzi. Ale jeśli chodzi o ten termostat to warto zmienić. A jeśli chodzi o otwieranie puszki od termostatu trzeba to potem kleić czy tylko skręcić na fabrycznych śrubach i uszczelkach ? 

Bylo E36 320i Coupe

 

Polish_20240920_133428657_Easy-Resize.com.jpg

Jest E92 330i

IMG_20220327_143500.jpg

Opublikowano

Normalnie wchodzi tylko są dwa rodzaje puszek i do jednej pasuje do drugiej nie ,po numerach mówią że się sprawdza rodzaj ,ale to nie prawda bo jak rozebrałem swój to numery niby się zgadzały a jak rozebrałem to się okazało że nie pasuje ,kupiłem za 160 zł nową obudowę z termostatem (Chińczyk skv ) i włożyłem mishimoto. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...