Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Błędy 4560 i 4570


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. BMW 520d z 2007r silnik n47 177KM. Wyskakują mi błędy 4560 i 4570 (bimmertool) - ciśnienie szyny CR, regulacja ilościowa.

Dzieje się to tylko na gorącym silniku i jak przyduszę silnik obrotami,ale zauważyłem, że parametr pompy wstępnej się zmienia tzn na zimnym jest 250l/h, a po rozgrzaniu spada do 150-160 i faluje. Nie wiem który czujnik jest za te błędy odpowiedzialny. Czy ten na listwie CR bliżej ściany grodziowej, czy na pompie wysokiego ciśnienia. Jeszcze myślę że może być uwalony ten czujnik co jest na rurce dopływowej z baku do pompy.

Jak możecie to odpiszcie czy parametr z pompą wstępną na rozgrzanym się zmienia. 

Pozdrawiam 

Screenshot_20230920-101749.png

Screenshot_20230920-163031.png

Screenshot_20230923-162951-239.png


Opublikowano

A jesteś pewien że czujnik jest uszkodzony? Przecież czyta ciśnienie, bardziej bym się skupił dlaczego są takie wartości.

Opublikowano

Tzn. rozwiń bardziej tę myśl, ponieważ dzieje się to na rozgrzanym i nie występuje jako stały błąd. Po skasowaniu nie wyskakuje natychmiast, można przejechać 50, 100 idt, chyba że go przyduszę obrotami np. na 3.

Opublikowano

Jeżeli idzie jechać po dziadkowemu i nic sie nie dzieje, a jak zaczynasz normalnie traktować pedał gazu, wywala błąd ciśnienia szyny CR i widać spadek ciśnienia, to wg. mnie oznacza że coś nie wyrabia, czyli np. powpa CR, bo zakładam że filtr paliwa wymieniłeś żeby wykluczyć tą okoliczność.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam odgrzewam. Ale mam podobny problem ktoś znalazł rozwiązanie? 

Opublikowano

Podpowiem ci że najczęściej pada zawór szyny paliwowej ,chodzi o ten z tyłu listwy czyli od podszybia. 

Wyjmij go zobacz czy nie ma opiłków jak opiłki to pompa cr do wywalenia ,jak nie ma opiłków to zawór do wymiany. 

Opublikowano

Dodam że auto czasami potrafi zgasnąć podczas jazdy. 

Opublikowano

Zobacz ten zawór ,jak masz opiłki to pompa cp4 opiłkuje co często się dzieje jak wymienić się filt paliwa i nie puści się parę razy procedury odpowietrzania. 

Drugą przyczyną może być sam zawór co najczęściej się zdarza.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zawór był brudny ale nie było opiłków założony nowy dalej jest to samo 

Opublikowano

To niestety będzie pompa Bosch cp4 do tego od razu wtryski do sprawdzenia. 

Opublikowano

Wtryski sprawdzenie na stole jakieś 400-600 zł w zależności od firmy ,pompa cp4 regenerowana 1400-2000zł,do tego uszczelka pokrywy zaworów.

Sam nie zrobisz chyba że masz blokady rozrządu i wiesz co jak i do czego. 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...