Skocz do zawartości
  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

E91 LCI problem z regulacją reflektorów


M4T3US2
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez M4T3US2,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam mały problem z moim e91, posiadam w niej zwykłe lampy halogenowe, jak wiadomo przy każdym włączeniu świateł, lampy automatycznie robią sobie test silniczków przez obniżenie światła i powrót do pozycji właściwej. Lecz ostatnio światła spadły mi na sam dół, silniczki reagowały na zmianę wysokości pokrętłem o dosłownie minimalnie po czasie przestały same, ustawiłem światła ręcznie, silniki raz przestawiały lampy raz nie, słychać je było zawsze, lecz doszliśmy do momentu kiedy po prostu przestały reagować. Lecz po kilku minutowym postoju nagle wszystko wróciło do normy, później znowu był ten sam przypadek. Zastanawia mnie czy to kwestia samego modułu frm który kończy życie czy szukać przyczyny gdzieś indziej. Niżej na filmach widać, że raz silniczki działały ale reakcja była zerowa a dosłownie po minucie nagle znowu zaczęły działać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Najlepiej podłączyć komputer i zobaczyć czy jakiś błąd się nie pojawił to może nakierować na usterkę, na wahaczach też są czujniki od pozycji lamp

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączałem ISTE brak błędów, są tam czujniki? wydaje mi się, że przy wersji bez xenon czujników brak, wczoraj działało to losowo raz tak, raz nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

@M4T3US2 halogenowe nie mają czujników to prawda, źle przeczytałem myślałem, że masz xenon. To tak jak mówisz moduł świateł lub coś z silniczkami w lampie ewentualnie wiązka

BMW E60 530d 218km + chip

Olej: Ravenol VST 5w40 + Archoil AR9200 v2

www.grafidea.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak drogą dedukcji, raczej coś związanego z silniczkami chyba odpada skoro stało się to jednocześnie w obu, hmm pytanie czy idzie jakoś zdiagnozować tego FRM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Problem rozwiązany, wiedza dla potomnych, jeżeli macie problem z tym, że po rozebraniu silniczki ledwo sie wysuwają, na sucho po za lampa, przejrzyjcie dokładnie masy w błotnikach, tam na śrubach mocujących zbiera się nalot i silniczki głupieją nie wyrzucając błedu w iscie

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...