Skocz do zawartości

  • Witaj na BimmerTech.pl

    Cześć Pasjonacie! Miło Cię powitać na najlepszym forum BMW.

    Aby w pełni korzystać z forum wymagana jest Rejestracja.

     

Screeny z inpy BMW e60 n53 2007


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 2.04.2025 o 22:46, Wjk_ck napisał(a):

Może spróbuj usunąć korekty krótkie i długie. 

W link

Punkt 2 

 

Sprawdź w INPA jak wyglądają korekty na ten moment, zresetuj, cała procedura jest tam elegancko opisana i zobacz jakie korekty zapisze.

 

 

Wykręcałeś te non return valve? Przemyj je jakimś break cleaner tak żeby było słychać jak potrząśniesz że kuleczka lata. 

Dokrecasz na 15 Nm.

Jak tylko znajdę czas to spróbuję  to ogarnąć 


Opublikowano

Wrzuć screeny z przed i po 

Opublikowano
W dniu 2.04.2025 o 22:46, Wjk_ck napisał(a):

Może spróbuj usunąć korekty krótkie i długie. 

W link

Punkt 2 

 

Sprawdź w INPA jak wyglądają korekty na ten moment, zresetuj, cała procedura jest tam elegancko opisana i zobacz jakie korekty zapisze.

 

 

Wykręcałeś te non return valve? Przemyj je jakimś break cleaner tak żeby było słychać jak potrząśniesz że kuleczka lata. 

Dokrecasz na 15 Nm.

gdzieś mi przepadł klucz dynamometryczny/musze zamowic

 

W dniu 2.04.2025 o 22:46, Wjk_ck napisał(a):

Może spróbuj usunąć korekty krótkie i długie. 

W link

Punkt 2 

 

Sprawdź w INPA jak wyglądają korekty na ten moment, zresetuj, cała procedura jest tam elegancko opisana i zobacz jakie korekty zapisze.

 

 

Wykręcałeś te non return valve? Przemyj je jakimś break cleaner tak żeby było słychać jak potrząśniesz że kuleczka lata. 

Dokrecasz na 15 Nm.

Niestety mam taki komunikat i nic nie mogę zdziałać,nie mogę usunąć😵‍💫

Błędy które zostają 

film z odpalania auta po tygodniu 

 

IMG_1985.jpeg

IMG_1994.jpeg

IMG_1996.jpeg

IMG_1986.mov

Opublikowano

Byłem wczoraj u kolegi który też ma inpe i udało mi się z czytać z Nox takie info,ale w większości opcji które zalecaliście mi ,zrobić adaptacje itp.nie mogę wejść również u znajomego na inpie mam ten sam komunikat 

„Error Ecu conditions not corected …jak wyżej u mnie na screenach,czym to może być spowodowane ??Pozdrawiam

IMG_2148.jpeg

Opublikowano

Jak masz sterownik msd80 to mógł ulec uszkodzeniu i mogą być takie objawy ,często pojawiają się problemy z sondami wtedy ,raz jest ok raz nie i winą okazuje się sterownik.

Poczytaj o tym sterowniku na zagranicznych forach ,dużo jest tematów o tym sterowniku i schematów co naprawić i jak krok po kroku.

  • Lubię to! 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 2.04.2025 o 22:23, Wjk_ck napisał(a):

Nie zaszkodzi wymienić, te cewki nie należą do długowiecznych. 

Na tyle ile widać na zdjęciach to świece wyglądają podobnie. 

Możesz też zmierzyć świece - opór, ostatnio miałem taki przypadek, że nowa świeca NGK okazała się śmietnikiem. Po wymianie wypadał zapłon, przed wymianą tego nie było. I tylko jedna była felerna.

W dzisiejszych czasach ciężko się naprawia samochody... Ech... 

Masz w ECU zapisane który cylinder wypada, jeśli wypada?

Nox wyprogramowany były 4 błędy noxa poza nimi nic więcej.teraz niema niczego cytując klasyka ,a na zimnym kula sie na obrotach 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...